niedziela, 28 lutego 2016

Kartka z kalendarza

Hej Kochani :) 


 
Jutro jest wyjątkowy dzień, który przypada raz na cztery lata :) W tym roku mamy aż jeden dzień więcej. 29 luty to 60 dzień roku, a w tym wypada ich 366. Niektórzy twierdzą, że rok przystępny to rok pechowy.
Szczęściarze Ci którzy zapisani są pod tą datą :) wiecznie młodzi ;) 
Jestem bardzo ciekawa jakie macie plany na jutro :)
Ja jestem akurat w pracy i podejrzewam, że większość z Was również. Postanowiłam sobie, że będę  pracowała jeszcze lepiej, więcej się uśmiechała i mniej denerwowała :) Po pracy oczywiście pójdę pobiegać z mężem i spędzimy wieczór Razem :) Może niektórzy zasiądą z kubkiem gorącej herbaty by rozmarzyć się nad dobrą książką. Inny spędzą czas z przyjaciółmi, rodziną. Jeszcze inni poświęcą ten czas dla swoich pupili. Może to dobry moment by coś zmienić w swoim życiu. Zacząć coś nowego, przełamać się, podjąć wyzwanie i cele. 
Jedno jest pewne : dzień jak co dzień, ale zawsze to dzień więcej :D 

Jakie macie plany na jutrzejszy dzień :)??
Też sądzicie, że rok przystępny to rok pechowy??

LILI.

14 komentarzy:

  1. Ja jutro mam plany by wytrzymać w szkole :D Plus nie uważam, że rok przestępny jest pechowy :)
    U mnie w tym roku wiele sie zmieniło wiec uwazam, iz to nawet szczęśliwy rok :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 2016 to rok Naszego Ślubu, także nie będzie pechowy :) - a swoją drogą, nie wierzę w takie przesądy/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wierze w takie rzeczy :) GRATULACJE :) :*:*:*

      Usuń
  3. Jutrzejsze plany... hmm szpital i oczekiwanie na operacje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest.
      Jestem z Tobą Kochana :*:*:* Bądź dzielna :*

      Usuń
  4. zawsze się zastanawiam jak ktoś się urodził 29 to kiedy obchodzi urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie raz na 4 lata :) fajna sprawa :) zawsze o 4 lata człowiek "młodzszy" :) :D

      Usuń
  5. Nie ma czegoś takiego jak "pechowy". To zabobony. Aczkolwiek, jeśli by się tak mocno wgłębić w temat, to na pewno wiele rzeczy zależy od kosmosu - ułożenia planet, działających sił. To jest PEWNE. Ale 29 lutego w zasadzie się pod to nie łapie, zrobiono go co 4 lata tylko po to, żeby nadrobić 1/4 doby jaką traci nasz kalendarz w stosunku do obiegu Ziemi wokół Słońca. Z czego ma niby wynikać ta pechowość, to nie wiem.
    Co do numerologii... temat tak rozległy i tak ciężki do zbadania, że nawet się nie wypowiadam.

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja absolutnie nie wierze w takie rzeczy :) to my decydujemy o swoim życiu :)

      Usuń
  6. jeny ja nawte nie podeszłam do tego dnia jako do dodatkiwego :D a szkoda, bo kurde ;DDD wykorzystałabym go inaczje :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. a dla mnie ten dzień był jak każdy inny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po przeanalizowaniu lat przestępnych to większość z nich było pechowych ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze:*
Dziękujemy, że jesteście z nami :*
Jeśli obserwujesz daj znać w komentarzu :)
Pozdrawiamy Lili & Doma