poniedziałek, 22 lutego 2016

Facefitness zamiast skalpela



Czym jest facefitness i dlaczego warto spróbować ???

To genialne rozwiązanie na ' zatrzymanie czasu '. Odpowiednio przygotowane ćwiczenia - gimnastyka twarzy, które pomagają zachować nam zdrowy, jędrny wygląd twarzy. To jak z treningiem całego ciała. Skoro możemy wyrzeźbić i ujędrnić nogi, brzuch, pupę czy plecy to dlaczego nie spróbować z naszą twarzą. Ja natknęłam się na tą metodę parę miesięcy temu. Bardzo dużo oglądałam filmików i sporo czytałam artykułów.  Gimnastyka twarzy może:
  • poprawić owal naszej twarzy,
  • wygładzić zmarszczki i zapobiec w powstawaniu nowych,
  • wzmocnić mięśnie twarzy,
  • poprawić jędrność i elastyczność,
  • odprężyć i zrelaksować
  • pomóc w wchłanianiu się substancji odżywczych z kremów itp.,
  • poprawić koloryt naszej cery,
  • zniwelować oznaki zmęczenia, worki pod oczami,
  • oczyścić skórę,



Wystarczająco dużo powodów by zacząć uprawiać jogę twarzy.
Nie ma na co czekać, im wcześniej tym lepiej :) Wystarczy tylko motywacja, samodyscyplina i systematyczność by efekty zauważyć niemalże od razu :) Z własnego doświadczenia wiem, że efekty warte są ciężkiej pracy. Moja buzia jest odżywiona,nawilżona, poprawił się koloryt skóry. Doskonale wchłaniają się kremy, olejki czy maści. Zapewne, dlatego że masaż wykonuje właśnie na tych produktach :) Masaż twarzy robię 3 razy w tygodniu od paru miesięcy, z krótkimi przerwami. Rezultat jest wyczuwalny i widoczny :) Wyostrzyły mi się kości policzkowe, kiedy napinam mięśnie twarzy pod palcami czuje twardawe mięśnie :) Skóra jest gładsza i bardziej napięta:)   

Moje ulubione i sprawdzone ćwiczenia 


 
 
Może to wszystko brzmi trochę na wyrost ale naprawdę WARTO. Co Wam szkodzi spróbować :) Będziecie bardzo zadowolone :) 


Próbowałyście facefitness?? Macie swoje ulubione ćwiczenia ??

 Pozdrawiam LILI.

 

26 komentarzy:

  1. wierze w taki fitness twarzy, masaże i inne zabiegi, poprawiające pracę mięśni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) dlatego staram się regularnie ćwiczyć mięśnie twarzy :) a co najważniejsze widzę efekty :):D

      Usuń
  2. ale śmieszne, nie słyszalam nigdy o czymś takim ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na początku śmieszyły te ćwiczenia i mojego męża również :) Teraz już się przyzwyczaił :)

      Usuń
  3. Hmm chyba sie skusze i wyprubuje te same ćwiczenia co ty :)

    Pozdrawiam
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto :) to nic nie kosztuje :) trochę samozaparcia i systematyczności a efekty murowane :)

      Usuń
  4. Nigdy tego nie robiłam, spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki byś znalazła trochę czasu i regularnie uprawiała jogę twarzy :)

      Usuń
  5. Nie próbowałam nigdy tego i raczej nie wypróbuję bo mi się nie będzie chciało a nawet jeśli bym spróbowała to by trwało tydzień, może dwa i potem bym przestała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdybyś zauważyła pierwsze efekty zmotywowałabyś się do dalszych ćwiczeń :) Nic nam samo nie przychodzi :)

      Usuń
  6. Dobrze wiedzieć że taki masaż daje rezultaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę! Bardzo chętnie wypróbuję. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wierzę, że odpowiednia 'gimnastyka', pielęgnacja oraz suplementacja i przede wszystkim nasza systematyczność może zadziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja słyszałam o tym sposobie że działa;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa, nigdy nie zagłębiałam się w ćwiczenia mięśni twarzy, ale teraz może spróbuję:)
    Jeśli masz chwilę, zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam, że pierwszy raz się z czymś takim spotykam i... spróbuję!
      ~ Moje www

      Usuń
  11. Pierwsze słyszę o czymś takim, chętnie zagłębie się w ten temat bo brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie, warto spróbować. Ja ostatnio przypadkiem znalazłam podobne ćwiczenia jednak ciągle zapominam wykonywać je regularnie. Ale jak czytam jakie mogą być rezultaty to muszę zacząć wykonywać je regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Systematyczność to podstawa :) ale rezultaty są warte efektu :)

      Usuń
  13. Rewelacyjna idea ćwiczeń twarzy, przejawiana także w masażu :) niemniej jednak chyba jestem zbyt leniwa.. a może mam mało czasu, ale nakładanie samego kolagenu który trzeba wmasować przez 5 min sprawia mi problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy o tym nie słyszałam, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze:*
Dziękujemy, że jesteście z nami :*
Jeśli obserwujesz daj znać w komentarzu :)
Pozdrawiamy Lili & Doma