środa, 6 lipca 2016

Mój trening | Moje wymiary


Przepraszam Was za moje ciapki :)
Hej Kochani :):*

    Bardzo Was przepraszam, że tak długo mnie tu nie było. Praca, treningi, przygotowywanie się do biegów i zmęczenie, które w końcu dało o sobie znać. 
   Bardzo mi brakowało kontaktu z Wami :( Obiecałam sobie, że będę częściej tutaj bywała. W końcu robię to, co sprawia mi przyjemność. Dziś zabieram Was do mojego fit świata.
   Chciałabym Wam przedstawić w skrócie jak wygląda mój trening. Zapraszam.

   Treningi zaczęłam od rozplanowania sobie jakie partie ciała chciałabym danego dnia wzmacniać i rzeźbić. Obecnie jestem na etapie wyćwiczenia mięśni brzucha i pośladków. Oczywiście niektóre treningi wzmacniają wszystkie moje mięśnie. Jeden dzień w tygodniu to regeneracja. Co jakiś czas zmieniam ćwiczenia bo mięśnie się przyzwyczajają i nie pracują tak jak powinny. Nie lubię również pod czas workout monotonii, dlatego dorzucam sobie jakieś inne ćwiczenia tak dla urozmaicenia treningu. 
   Uwielbiam ćwiczyć z Ewą Chodakowską, Fitnessblender i Natalią Gacką. 



   Jak wygląda mój trening ???

 Poniedziałek
  •  Trening pośladków z obciążeniem 16 kg
  •  Bieganie
Wtorek
  •  Trening Cardio 
  •  Bieganie
Środa
  •  Brzuch
Czwartek
  •  Trening pośladków z obciążeniem 16 kg
  •  Bieganie
Piątek
  •  Trening Cardio HIIT 
  •  Bieganie
Sobota
  •  Brzuch 
  •  Bieganie
Niedziela
  •  Dzień regeneracji 


    Moje obecne wymiary 
Talia - 60 cm
Biodra - 90 cm
Udo - 53 cm
Łydka - 36 cm 

Będę Was Kochane informowała co miesiąc o postępach, które uda mi się osiągnąć.

Jak Wasze postępy w treningach?

Kochane motywujmy się wzajemnie. Jeśli Ty sama znajdziesz motywacje w sobie inni znajdą ją również. 

Do następnego LILI :)  



14 komentarzy:

  1. O rany jaki brzusio piękny! Dzięki karcie multisport będę teraz trenować regularnie, wymiary masz idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Najtrudniej jest się zmobilizować :) Potem już samo poleci :)

      Usuń
  2. Wowo świetna figura ! Równiez zaczełam dbac o siebie lecz jeśli chodzi o twoje wymiary jeszcze troche jestem w tyle :D Ja zaczełam dbać o siebie od marca.Równiez efekty są spore lecz jeszcze duzo przede mną.Planuje w te wakacje zapanować nad tym co jem ^^
    Pozdrawiam :)
    http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy krok już zrobiłaś :) Zaplanowałaś sobie co chcesz zrobić i jak do tego dojść :) a to najważniejsze :) Mnie wczoraj dopadły zachcianki na coś słodkiego (te dni) :) i zjadłam całą paczkę ciastek :P

      Usuń
  3. New follower!

    https://mayitapink.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymiary piękne :) Ja też wzięłam się za siebie, mm pewien cel na przyszły rok :) Trening siłowy 3-4 razy w tygodniu (w połączeniu z cardio), 1-2 razy w tyg. treningi wzmacniające, 1-2 dni regeneracji...Zobaczymy co to będzie i czy choć po części uda mi się dogonić Twoje wymiary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że ustaliłaś sobie jakiś cel i masz plan na siebie :) Jeśli będziesz mocno dążyła do swojego celu to z pewnością osiągniesz to co sobie postanowiłaś :) Liczę, że się pochwalisz swoimi zmianami :* Trzymam za Ciebie kciuki :*

      Usuń
  5. super! :D ja muszę wrócić na fitness, ale tak z oporem mi to idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również tak schodziło ale w końcu postanowiłam osiągnąć swój cel :) Jeszcze długa praca przede mną ale się nie poddaje :)

      Usuń
  6. super, mnie tez zdarza sie miec taki tydzień, ale ostatnio zaniedbuje, ale ty jesteś motywująca ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze:*
Dziękujemy, że jesteście z nami :*
Jeśli obserwujesz daj znać w komentarzu :)
Pozdrawiamy Lili & Doma