piątek, 22 stycznia 2016

Owoc granatu i figa od ISANA

 Witam :) Jak spędzacie weekend?Ja jeszcze w sobotę idę do pracy ale niedziela będzie dniem odpoczynku i dla mojego męża :)  
Ostatnio pisałam Wam o balsamie do ciała od Nivea. Dziś również zostajemy przy body creme :)
Pomimo zimowej aury będzie o owocach :) ;) 


ISANA krem do ciała. Owoc granatu i figa do skóry suchej 

Prócz granatu i figi krem zawiera także pantenol i masło shea. 
Pantenol pomaga utrzymać równowagę wilgotności skóry w ten sposób chroni ja przed przesuszeniem.
Masło shea regeneruje i odżywia skórę, chroni ją przed wiatrem, zimnem i mrozem. Dodatkowo poprawia elastyczność skóry.
Ekstrakt z owocu granatu zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry i zwiększa jej sprężystość. Nawilża, uelastycznia i ujędrnia skórę.

Jeśli chodzi o figę producent nie dostarcza nam zbyt wielu informacji. Poszukałam w internecie, że Ekstrakt z owocu figi nawilża skórę, poprawia jej elastyczność i napięcie. Pomaga w regeneracji naskórka. Być może choć troszkę tych właściwości znajdziemy w produkcie ;)

Krem do ciała daje się dobrze rozsmarowywać, nie pozostawia klejącej warstwy, szybko się wchłania z czego jestem bardzo zadowolona. Zapach może rozpieścić nasze zmysły:) Krem naprawdę pięknie pachnie :) Skóra po nim jest gładka i nawilżona. 


Czy pomaga w  zapobieganiu starzenia się skóry?? 
Ciężko mi stwierdzić ;) 
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z body creme od Isany. Nie zawiodłam się na tym produkcie. Za pojemność 500 ml zapłaciłam niecałe 10 zł. Zresztą to nie pierwszy artykuł kosmetyczny tej firmy, z którego miałam przyjemność korzystać ;) i nie ostatni :) 

A Wy testowałyście ten krem do ciała??
Jak się u Wam sprawdził??  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze:*
Dziękujemy, że jesteście z nami :*
Jeśli obserwujesz daj znać w komentarzu :)
Pozdrawiamy Lili & Doma