poniedziałek, 18 stycznia 2016

Jak dbam o swoją buzie :)



Witajcie Kochane :) Dziś będzie o tym jak dbam o swoją buźkę ;) Dlaczego (nie) codzienne pielęgnacja twarzy??? Ponieważ są takie dni, kiedy moja cera potrzebuje wyjątkowej troski. Pora roku nie sprzyja mojej buzi:( Mam cerę sucha i wrażliwą. Często zdarzają mi się przesuszenia i czerwone plamki, dlatego czasami muszę o nią starannie zadbać :) 





Zacznijmy od kremu, którego używam na co dzień. Nivea soft sprawdza się rewelacyjnie. Nie czuje dyskomfortu jak po niektórych kremach. Nie ma swędzenia ani pieczenia. Intensywnie nawilża buzie, szybko się wchłania i  ładnie pachnie. Kiedy temperatura spada używam kremu ochronnego z Floslek. Pomimo moich obaw ( jest trochę tłustawy ) nadaje się pod fluid. Dość szybko się wchłania, choć moja twarz po nim trochę błyszczy się. Idealny na mroźne dni :) 
Na wieczór, kiedy czuje że moja twarz zaczyna swędzieć i pojawiają się zaczerwienienia nakładam maść Retimax 1500. Maść przeznaczona jest do pielęgnacji podrażnionej i przesuszonej skóry. Działa kojąco na szorstką, piekącą skórę, jest pomocny w pielęgnacji popękanych kącików ust. Idealny do stosowania po opalaniu, korzystaniu z solarium, chemicznym usuwaniu naskórka oraz skórnych zabiegach laserowych. Po zaaplikowaniu maści następnego dnia moja twarz jest idealnie nawilżona:) Przesuszenia są niewidoczne i niewyczuwalne :) Po prostu ich nie ma ;) 
Na rzęsach rewelacyjnie sprawdza się olejek kokosowy Nacomi. Rzęsy się nie sklejają a tusz nie obsypuje się pod oczami :) 
Olej kokosowy zdarza mi się  stosować na buzi, kiedy wykonuje masaż twarzy. Doskonale nawilża i zmiękcza skórę zapobiegając jej przesuszeniu oraz łuszczeniu się. Ma działanie przeciwzmarszczkowe.
Do demakijażu używam niezastąpionego i sprawdzonego płynu miceralnego z Garniera :) Doskonale zmywa makijaż, nawet ten cięższy :) 
Buzię myje mydłem z Dove już od paru dobrych lat :)  Skóra na twarzy jest dostatecznie zwilżona i gładka.
Raz, dwa razy w tygodniu stosuje ultrazłuszczający peeling z Garniera. Posiada właściwości przeciwbakteryjne i aktywne mikrogranulki, eliminuje zaskórniki, pomaga złuszczać ślady po nich. 

A Wy czym pielęgnujecie swoją buźkę :)???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze:*
Dziękujemy, że jesteście z nami :*
Jeśli obserwujesz daj znać w komentarzu :)
Pozdrawiamy Lili & Doma