środa, 20 stycznia 2016

Nivea body lotion błyskawicznie nawilżający na ratunek skórze przesuszonej

Witajcie Kochani :) 
Co u Was słychać ? ;) 

Wstałam dziś trochę wcześniej by przed pracą napisać  króciutki pościk :)
A więc do rzeczy :) Chciałabym Wam przedstawić jeden z balsamów, który sprawdził się u mnie doskonale. 

Nivea body lotion 
Błyskawicznie nawilżający 

 
Co mnie skusiło by go zakupić :)? Dwie rzeczy : po pierwsze nawilżenie, po drugie natychmiastowe wchłanianie.
Wybierając balsam do ciała bardzo zależało mi na dobrym ' wsiąkaniu' :) Nie lubię kiedy po wysmarowaniu się lotionem kleje się bądź jestem tłusta, szczególnie latem. 
Balsam do ciała sprawdził się  idealnie na wakacjach, kiedy opalałam się przez tydzień czasu praktycznie codziennie :) Moja skóra była zaczerwieniona, delikatnie piekła i swędziała. Po zastosowaniu Nivea od razu czułam ulgę. A co najważniejsze efekt nawilżenia utrzymywał się bardzo długo. Balsam sprawił, że moja skóra była miękka i elastyczna. Nawet mój mąż dał się przekonać do wypróbowania choć  bardzo nie lubi być czymś wysmarowany :) 

Zdecydowanie mój nr 1 na ratunek skórze przesuszonej :)  
Kochane a Wy jakie macie sprawdzone balsamy do ciała :) ??? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze:*
Dziękujemy, że jesteście z nami :*
Jeśli obserwujesz daj znać w komentarzu :)
Pozdrawiamy Lili & Doma