niedziela, 21 sierpnia 2016

BIOLIQ CLEAN Dermo, Oczyszczający żel do mycia twarzy | Ideał w codziennym oczyszczaniu cery



Hej Kochane!

   Każda z nas wie jak ważne jest dogłębne oczyszczanie naszej cery z wszelkich zanieczyszczeń. Jeśli chcemy cieszyć się zdrową i piękną cerą, nie możemy pominąć tego kroku w codziennej pielęgnacji. Dziś będę chciała Wam przedstawić produkt, który świetnie się do tego nadaje. 
  Bohaterem dzisiejszego wpisu jest Bioliq Clean Oczyszczający żel do mycia twarzy. Dlaczego ten produkt zasługuje na większą uwagę???
1. Skuteczne oczyszczanie 
   Cera po umyciu żelem jest miękka i gładka w dotyku. Już po pierwszym użyciu czuć różnice. Dogłębnie oczyszcza twarz z wszelkich zanieczyszczeń pozostawiając ją świeżą i promienną. Osobiście używam żelu częściowo do zmywania resztek makijażu, których micel nie usunie z mojej twarzy. Świetnie sprawdza się jako jego uzupełnienie. Dodatkowo żel nawilża buzię.
2. Silikonowa szczoteczka | Delikatny efekt peelingu 



   Ogromny plus i atut tego żelu. Manualna szczoteczka jest miękka więc nie zrobią sobie nią krzywdy osoby z cerą wrażliwą. Doskonale dociera do najmniejszych zakątków naszej twarzy. Doskonale masuje twarz, dzięki czemu złuszcza naskórek i usuwa wszelkie zanieczyszczenia. Wystarczy przekręcić szczoteczkę i delikatnie nacisnąć opakowanie. Same sobie dozujemy ilość produktu na szczoteczce i intensywność mycia.
3. Cudowny Olej Babassu| Attalea Speciosa-Palma Babassu 


   W składzie znajdziemy babassu oil, który idealnie nawilża buzie i oczyszcza. Palma Babassu to gatunek występujący w deszczowych lasach Amazonii. W wyniku tłoczenia, z jej nasion pozyskiwany jest ceniony w kosmetyce olej babassu. Swoje właściwości zawdzięcza on wysokiej zawartości nasyconych kwasów tłuszczowych: laurynowemu, mirystynowemu i palmitynowemu. Szybko wnika w głąb skóry, doskonale nawilżając ją i pomagając usunąć zanieczyszczenia bez pozostawiania tłustej warstwy. 
Kwas tłuszczowy laurynowy posiada właściwości przeciwbakteryjne. Jest wykorzystywany do łagodzenia zaczerwienień skóry i w w walce z trądzikiem. 
Kwas tłuszczowy mirystynowy pomaga naprawić naturalną barierę skóry oraz zatrzymuje część wody w skórze.
Kwas tłuszczowy palmitynowy posiada właściwości okluzyjne, czyli zapobiega utracie wody oraz chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi. 
4. Wyciąg z Onopordum acanthium

   
    Wyciąg z popłochu pospolitego jest podstawą serii Bioliq. Zawiera cenne dla skóry laktony seskwiterpenowe. Zastosowana metoda selekcji sprawia, że zachowane są jego silne właściwości regeneracyjne, wynikające ze zdolności do pobudzania różnicowania się keratynocytów-komórek naskórka. Dzięki temu dermokosmetykowi Bioliq w naturalny sposób stymulują rekonstrukcję skóry, wykazując działanie naprawcze i intensywnie regenerujące. 

5. Łagodna formuła
   Żel nie zawiera mydła ale w składzie znajdziemy SLS i glicerynę. Mnie to osobiście nie przeszkadza. Żel nie wysuszył mi cery, nie powodował podrażnień, nie zapychał porów i nie powodował powstawania niedoskonałości. Oprócz olejku babassu w  żelu znajdziemy również inne cenne składniki takie jak: miód, wyciąg z nagietka lekarskiego, opuncji figowej, męczennicy jadalnej(marakuja) czy sok z aloesu. 
6. Wydajność i cena 
   Żelu do mycia twarzy używam już od kilku miesięcy. Początkowo stosowałam go 2 razy dziennie. Teraz jednak używam żelu tylko przy wieczornej pielęgnacji twarzy
Jest bardzo wydajny. Wystarczy niewielka ilość by dogłębnie oczyścić cerę. 125 ml dermokosmetyku kosztuje w promocji ok. 17 zł. Cena jest bardzo przystępna jak na jakość kosmetyku, jego skuteczność  i wydajność. Jestem zachwycona żelem do mycia twarzy Bioliq i wiem, że na jednym opakowaniu nie poprzestanę i na pewno moja przygoda z serią Bioliq się nie zakończy. To początek nowej miłości

Pełny skład żelu:
 Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Capryl/Capramidopropyl Betaine, Olive Oil PEG – 8 Esters, Babessau Oil Glycereth-8 Esters, Propylene Glycol, Polysorbate 80, Calendula Officinails Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Mel Extract, Opuntia Ficus-Indica Extract, Pyrus Communis Fruit Extract, Passiflora Edulis Fruit Extract, PEG-4 Rapeseedamide, Alcohol, Onopordum Acanthium Flower/Leaf/Stem Extract, Parfum, Benzyl Alkohol/Methylchloroisothiazolinone/Methyliosothiazolinone, Lactic Acid 



Używałyście żelu do mycia twarzy Bioliq???
Jak Wasze wrażenia???   

Pozdrawiam Liyliy 

9 komentarzy:

  1. Mam podobny produkt ;D Możliwe, że skuszę się na ten żel. Uwielbiam myc buzię taką formułą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten żel zdecydowanie przekonuje do siebie dzięki szczoteczce :) świetnie sprawdza się jako peeling :)

      Usuń
  2. U mnie w ogóle ten zel się nie sprawdził.Tyle było robione wokół niego szumu, a w moim przypadku okazał się przeciętny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam opinie innych dziewczyn, które były też niezadowolone ;( U mnie jak na razie jest wszystko ok :)

      Usuń
  3. Ja miałam z tej marki serum i totalnie mi się nie sprawdziło i chyba się zraziłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam :) Czasem jednak warto zaryzykować :)

      Usuń
  4. Ja przyznaję że zaciekawiłam się nim jak tylko widziałam reklamę, za taką cenę jestem w stanie się na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Nawet jeśli się nie polubicie nie będzie szkoda pieniędzy :) Zawsze można domownikowi sprawić "prezent" ;P

      Usuń
  5. Tego żelu używała moja siostrzenica i nie przypasował jej ;/ Widocznie nie jest dla każdego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze:*
Dziękujemy, że jesteście z nami :*
Jeśli obserwujesz daj znać w komentarzu :)
Pozdrawiamy Lili & Doma